ZAPYTANIE OFERTOWE NA NOCLEG ZE ŚNIADANIEM DLA PRACOWNIKÓW FIRMY WYSTAWIAJĄCEJ SIĘ NA TARGACH INTERGASTRA

19 – 24.02.2016 STUTTGART

Firma Ridex Dekoracja sp. z o.o. sp.k. w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 - 2020

  1. ZAMAWIAJĄCY
  2. Ridex Dekoracja sp. z o.o. sp.k.
    Ul. Dąbrowskiego 345
    60-419 Poznań
    NIP 779 15 72 333

    Osoba do kontaktu:   Marta Kramer – Asystent Zarządu
    Email:  m.kramer@ridex.pl
    Tel: +48 61 848 95 99

  3. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    • Zakwaterowanie dla 5 osób w hotelu o standardzie odpowiadającym minimum 2-gwiazdkowe, w lokalizacji dogodnej względem położenia - maksymalnie 10 km od lokalizacji targów
    • Cena pokoju powinna zawierać śniadanie
    • Hotel powinien posiadać parking hotelowy
  4. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    • liczba dób hotelowych: max 5
    • liczba pokoi w sumie: 1 jednoosobowy + 1 trzyosobowy / różne terminy tj.
    • 18 – 19.02.2016 1 trzyosobowy
    • 19 – 24.02.2016 1 jednoosobowy + 1 trzyosobowy
    • 24 – 25.02.2016 1 trzyosobowy
  5. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
  6. Przedział czasowy zakwaterowania 18 luty 2016 – 25 luty 2016.

  7. WARUNKI UDZIAŁU OFERTY W OCENIE
    • posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
    • posiadanie doświadczenia,
    • dysponowanie odpowiednimi zasobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
    • posiadanie umiejętności potrzebnych do zrealizowania zamówienia
  8. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
  9. Podana cena musi obejmować wszystkie koszty związane z usługą z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków. Cena musi być podana w złotych polskich. Cena zostanie ustalona na okres obowiązywania umowy i nie będzie podlegać zmianom. Jednostką miary jest jeden doba hotelowa ze śniadaniem.

  10. KRYTERIUM OCENY OFERT
  11. Cena – 70%

    Lokalizacja – 30%

  12. SPOSÓB i TERMIN SKŁADANIA OFERT
    • oferty należy składać drogą elektroniczną na adres mailowy: m.kramer@ridex.pl
    • termin składania ofert:  15 styczeń 2016.
  13. DODATKOWE INFORMACJE
    1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania nieznacznych zmian w zapytaniu ofertowym (+/- 1 dzień zakwaterowanie/wymeldowanie).
    2. Zamawiający podpisze z wybranym Wykonawcą umowę na wykonanie usługi.